Empik z humorem do bojówkarzy z Marszu Niepodległości: Sugerujemy bezstresowy sposób zakupu
Empik w ironiczny sposób skomentował środowe zamieszki obok salonu marki, do których doszło podczas Marszu Niepodległości. - My też tęsknimy za koncertami i chcielibyśmy jak najszybciej znaleźć się pod sceną. Dlatego sugerujemy łatwiejszy i bezstresowy sposób zakupu biletów - napisano na fanpage'u Empik Bilety.
W czasie środowego Marszu Niepodległości uczestnicy starli się z policją. Na udostępnianych z wydarzenia nagraniach widać było, jak agresywne grupy rzucały w policjantów kostką brukową i barierkami, wyrywano znaki drogowe, odpalane były race i petardy.
Jednym z miejsc starcia uczestników Marszu Niepodległości z policją były okolice salonu Empik przy ulicy Nowy Świat. Marka postanowiła odnieść się do wydarzeń na Facebooku. - Drodzy Panowie! My też tęsknimy za koncertami i chcielibyśmy jak najszybciej znaleźć się pod sceną. Dlatego sugerujemy łatwiejszy i bezstresowy sposób zakupu biletów - napisano prześmiewczo na fanpage empik bilety w środę po południu.
OŚWIADCZENIE Empik Bilety w sprawie dzisiejszych kolejek pod naszym salonem Empik na Nowym Świecie: Drodzy Panowie! My...
Opublikowany przez empik bilety Środa, 11 listopada 2020
Fani zareagowali na wpis entuzjastycznie, chwalili markę za taką reakcję. - Szanuję taki Real Time Marketing. Zdrówka!. - Jak wyście mnie tera zaimponowali Empik!. - Ktoś z marketingu powinien dostać premie! - czytamy w sekcji komentarzy. Pod postem krytykowali byli uczestnicy Marszu Niepodległości.
- Dystans i humor nierzadko bywa najlepszą reakcją na trudną rzeczywistość - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa Empiku Monika Marianowicz. - Komentarz na facebookowym profilu empikbilety.pl był spontaniczną reakcją zespołów Empik Bilety i Empik Go - wyjaśnia rzeczniczka firmy.
W przekazanym komentarzu Marianowicz zaznaczyła, że salon Empiku przy ul. Nowy Świat nie uległ uszkodzeniu w wyniku wczorajszych wydarzeń.
Post na facebookowej stronie empik bilety zebrał już ponad 13 tys. reakcji i został udostępniony ponad 2,7 tys. razy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Empik z humorem do bojówkarzy z Marszu Niepodległości: Sugerujemy bezstresowy sposób zakupu