SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Energy Blast z kampanią „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”

Energy Blast, marka napojów energetycznych stworzona przez XL Energy, ruszyła z kampanią „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”. To ogólnopolska akcja digitalowa i konkursowa skierowana do młodego pokolenia użytkowników mediów społecznościowych, która łączy promocję nowej linii napojów energetycznych z ważnym przekazem społecznym – walką z fejkiem i presją sztucznego wizerunku w sieci.

mat.pras. mat.pras.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz promocja nowej linii napojów energetycznych. Projekt wykracza poza klasyczne ramy komunikacji produktowej. „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content” porusza temat autentyczności w mediach społecznościowych, zwracając uwagę na problem fejku i wykreowanej rzeczywistości, z jaką codziennie styka się młodzież obserwująca influencerów.

– Dla nas równie ważne jak produkt są wartości, które za nim stoją – dlatego kampania porusza temat autentyczności i wpływu mediów społecznościowych na młodych ludzi. Zależało nam na pokazaniu realnego problemu fejku obecnego w działaniach wielu influencerów – zjawiska, które młodzież często bezrefleksyjnie przyjmuje i naśladuje. Energy Blast stoi w kontrze do tej sztuczności – zachęcamy młodych do bycia sobą, bo autentyczność też ma moc – podkreśla Grzegorz Fijał, senior brand manager marki Energy Blast.

Wsparcie influencerów

W kampanii bierze udział 40 influencerów, którzy już w jej pierwszej fazie zostali postawieni przed wyzwaniem pokazania siebie bez filtrów i z dystansem do własnego wizerunku. W kolejnej odsłonie akcja angażuje dodatkowo społeczność TikToka w konkurs, którego uczestnicy mają za zadanie stworzyć autentyczny materiał wideo, opublikować go na TikToku z hashtagiem #RealBlastChallenge i zawalczyć o miejsce w finale.

Nagrodą główną jest 50 000 zł oraz możliwość dołączenia do Blasted Team – zespołu twórców współpracujących z marką. Finaliści wezmą udział w dwudniowych nagraniach, podczas których będą realizować kolejne wyzwania i tworzyć autorski content. Dodatkowo otrzymają profesjonalny mentoring i szansę na udział w przyszłych kampaniach Energy Blast

Agencja Kerris odpowiada za pełen zakres działań strategicznych, kreatywnych i produkcyjnych – od stworzenia big idea, przez współpracę z influencerami i produkcję wideo, po planowanie i zakup mediów na platformach Meta (Facebook, Instagram), YouTube i TikTok. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest gra terenowa, z której relacja wideo posłuży jako core content dla dalszych działań digitalowych.

Dołącz do dyskusji: Energy Blast z kampanią „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl