GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ruszyła z przetargiem, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za opracowanie strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu „Krajowy Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym na sieci TEN-T – etap I (KSZRD E1)” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez trzy lata.
Wybrana agencja zajmie się opracowaniem strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu KSZRD E1 oraz ich realizacją.
Agencja ta m.in. opracuje hasło i przekaz kampanii informacyjno-promocyjnej, przedstawi propozycję, które będzie myślą przewodnią kampanii i punktem wyjściowym do przekazów medialnych, wykorzystywanych w wybranych kanałach komunikacji, przygotuje i przedstawi harmonogram realizacji działań informacyjno-promocyjnych, zrealizuje zaplanowane działania itp. Zaproponuje również działania z zakresu public relations, które zostaną wykorzystane w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej.
Przetarg trwa do 1 lutego br. Ocena wniosków nastąpi na przełomie lutego i marca, w lipcu wybrane agencje będą składać konkretne już oferty. Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na przełomie września i października br.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy