George Clooney i John Malkovich reklamują Nespresso (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Nespresso z udziałem George'aClooneya i Johna Malkovicha. W akcji obaj aktorzy pokazują, copotrafią zaoferować w zamian za tę kawę.
W ruszającej właśnie kampanii reklamowej Nespresso GeorgeClooney po zakupie ekspresu do tej kawy zostaje zabity przezfortepian spadający z budynku. U bram nieba aktora wita JohnMalkovich, który jest gotów dać mu następną szansę na ziemi, aletylko w zamian za to urządzenie.
W jednym wariancie reklamy Clooney przystaje na tę propozycję iwraca na ziemię, natomiast w innym - zostaje w niebie. - Przekaz zudziałem aktorów ma wprowadzać odbiorców w atmosferę relaksu iprzyjemności związanej z naszą marką - podkreśla Guillaume LeCunff, dyrektor międzynarodowego marketingu i strategii NestléNespresso.
Kampania od 6 listopada jest prowadzona w Europie (nie obejmującPolski) i Australii. Scenariusze spotów przygotowała agencja McCannParis, natomiast wyreżyserował je Robert Rodriguez.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: George Clooney i John Malkovich reklamują Nespresso (wideo)