GoldenSubmarine obsłuży piwo Specjal w internecie
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna, po wygranym przetargu, współpracę z Grupą Żywiec w zakresie internetowej obsługi marki piwa Specjal.

GoldenSubmarine zajmie się dla marki Specjal m.in. prowadzeniem komunikacji w social media oraz realizacją kampanii internetowych.
Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu, w którym brały udział cztery inne firmy (ich nazw nie podano).
GoldenSubmarine nie ujawnia, na jak długo została zawarta umowa. Podaje jedynie, że współpraca ma stały charakter.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine obsłuży piwo Specjal w internecie