Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu
Google usprawnia platformę DoubleClick for Publishers. Reklamy natywne będą automatycznie dopasowywane do rodzaju ekranu, na którym są wyświetlane zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.
We wpisie na swoim blogu Google wyjaśnia, że dokładnie chodzi o narzędzie DoubleClick Native Ads for apps. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom reklamy mają być bardziej elastyczne i dostosowane do wymagań różnych odbiorców.
Według zapowiedzi w nowej wersji DoubleClick Native Ads for apps reklamy będą automatycznie dopasowywać swój format do rodzaju ekranu na jakim są wyświetlane, zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.

Według zapewnień Google wystarczy by wydawca umieścił w centralnej bibliotece platformy wszystkie niezbędne elementy składające się na konkretną reklamę, a DoubleClick we własnym zakresie skomponuje z nich kreację, która będzie odpowiadała temu na jakim urządzeniu i w jakim otoczeniu reklama się pojawi.
Google podkreśla, że z rozwiązania będzie korzystało na początek z górą 200 wydawców, wśród nich „The New York Times”, Aller Media z Norwegii czy Grupo Expansion z Meksyku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu