Grey Group Poland dla marki Pepco
Sieć dyskontów Pepco wchodzi na nowe rynki - do Włoch i Serbii. Reklamowo markę w tym obszarze wspiera agencja Grey Group Poland.
Kampania, opracowana przez Grey Group Poland, promująca wejście Pepco na włoski rynek została dopasowana do postpandemicznej rzeczywistości. Wzrost bezrobocia oraz obecna sytuacja gospodarcza w północnych Włoszech i na całym świecie stały się punktem wyjścia dla przyjętej strategii i linii kreatywnej.
Grey Group przedstawiła markę Pepco jako reprezentanta koncepcji „smart shopping” – zakupów przemyślanych. Idea ta zakłada świadome podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o stosunek jakości produktów do ich ceny. Tak powstała linia kreatywna „Smart Choice”, opisująca wszystkie kategorie produktów Pepco poprzez zestawienie ich głównych benefitów i niskich cen.
Pepco uruchamia swoje pierwsze sklepy w Serbii, która będzie już 13 rynkiem, na którym sieć się rozwija.
Grey Group odpowiada za strategię, kreację i produkcję w Polsce oraz na rynkach europejskich.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland dla marki Pepco