Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej
Firma ubezpieczeniowa Grupa Axa jest w trakcie rozmów z domem mediowym Wavemaker (GroupM/WPP) związanych z obsługą mediową na polskim rynku.

W listopadzie ub.r. centrala firmy Axa zdecydowała, że globalny budżet mediowy podzieli pomiędzy agencje należące do holdingów reklamowych WPP i Publicis.
Kontrakt WPP obejmuje blisko 30 rynków w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej, a jego wartość szacuje się na 161 mln dolarów. Na wszystkich rynkach poza Francją obsługą mediową Axa zajmie się Wavemaker. We Francji zajmować się tym będzie GroupM. Publicis będzie z kolei odpowiadać za budżet mediowy ubezpieczyciela w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hongkongu.
Aleksandra Leszczyńska, rzeczniczka prasowa Grupy Axa w Polsce w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazała, że cały czas trwają rozmowy ubezpieczyciela z polskim oddziałem Wavemaker. - Dotyczą mediów offline i faktycznie, są efektem przetargu centrali AXA. Budżetem na media online niezmiennie zarządza Value Media - mówi Aleksandra Leszczyńska.
Wcześniej media tradycyjne do kampanii Axa w Polsce planował i kupował dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group.
Do ostatniej kampanii ubezpieczyciela, która ruszyła na początku marca i jest wspólną akcją Axa i Provident Polska media zaplanował i kupił dom mediowy OMD, który współpracuje z Providentem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej