Grupa Azoty chce zatrudnić agencję kreatywną
Grupa Azoty prowadzi przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej w zakresie marketingu produktowego oraz związanej z nim komunikacji wizualnej dla spółki w związku z planowanym rozpoczęciem produkcji i wejściem na rynek z nowym produktem - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. przygotowanie logo dla przyszłych produktów spółki, opracowanie podstawowych form komunikacji wizualnej oferty produktowej oraz grafik („key visuals”), wydruku wybranych materiałów oraz projektu strony internetowej dedykowanej produktom.
Spółka oczekuje "dostarczenia indywidualnych rozwiązań dostosowanych do rynku polskiego oraz europejskiego, mających na celu
wykreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku marki jako lidera rynku polipropylenu oraz firmy przyjaznej środowisku".
Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla Grupy Azoty dwa lata od momentu zawarcia umowy. Spółka wymaga od wybranej agencji zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę minimum 100 tys. zł.
Przetarg trwa do 25 lipca br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grupa Azoty chce zatrudnić agencję kreatywną