Grupa Lotos wybiera agencję mediową
Grupa Lotos prowadzi przetarg na wybór agencji mediowej. Obecnie dla firmy pracuje Zenith.

"Spółka prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w zakresie budżetu reklamowego. Przetarg jest jeszcze w toku. Wyłoniona firma będzie obsługiwała koncern w zakresie planowania i zakupu mediów" - przekazało nam biuro prasowe Lotosu. Postępowanie przetargowe ma zakończyć się do końca tego roku.
Obecnie obsługą mediową Lotosu zajmuje się dom mediowy Zenith wybrany w przetargu wiosną 2019 roku. Umowę wówczas zawarto na 3 lata.
Od sierpnia br. Lotos przygotowywał się do postępowania przetargowego, którego celem jest wybór agencji reklamowych. Grupa Lotos do obsługi bieżących działań ATL chce wybrać trzy kreatywne agencje reklamowe, z którymi podpisze umowy ramowe na lata 2021-2023.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos wybiera agencję mediową