Coca-Cola Zero promowana w puszkach z bohaterami „Gwiezdnych wojen” (wideo)
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja puszek napoju Coca-Cola Zero z wizerunkami głównych bohaterów serii filmów „Gwiezdne wojny”. Wspiera to kampania reklamowa.

Nowa seria puszek Coca-Coli Zero jest związana z premierą filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”.
Działania reklamowe Coca-Coli obejmuję wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za realizację niedawnej bożonarodzeniowej kampanii napoju odpowiadały firmy marketingowe McCann Worldgroup (kreacja i adaptacja reklam ATL), Fortis (adaptacja materiałów graficznych), SMG Liquid Thread i White Paper Agency (aktywności w internecie), MediaCom Warszawa (planowanie, zakup mediów i współpraca z influencerami) oraz Big Picture (działania PR).
Z premierą nowego filmu z serii „Gwiezdne wojny” była też związana akcja Coca-Coli w Singapurze, w ramach której na etykietach pojawiły się świetlne miecze świecące po dotknięciu.
Natomiast na polskim rynku do premiery nowych „Gwiezdnych wojen” odwołano się w reklamach sklepów Kaufland oraz sprzętu Samsung Galaxy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero promowana w puszkach z bohaterami „Gwiezdnych wojen” (wideo)