Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl
Przed finałem Super Bowl w 2020 roku zostanie wyemitowany 60-sekundowy spot reklamowy Coca-Coli. Koncern w tym roku nie przygotował reklamy specjalnie na tę okazję.
Spot Coca-Coli na Super Bowl przygotuje tradycyjnie już Wieden & Kennedy. Nie wiadomo jeszcze, którą markę ze swojego portfolio będzie promował w przygotowywanej reklamie koncern.
Spekuluje się, że Coca-Cola postawi na promocję napoju energetycznego Coke Energy, który an rynku amerykańskim zadebiutuje w styczniu (finał Super Bowl odbywa się zaś zwykle na początku lutego). Mówi się również o marce wody gazowanej Aha, która ma dopiero wejść na rynek wczesną wiosną przyszłego roku.
W 2018 roku reklama Coca-Coli na Super Bowl zainaugurowała platformę komunikacyjną „Coke For Everyone”, mówiącą o różnorodności i tolerancji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl