Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury
Konsorcjum firm Quattro por Quattro i Havas Media zaplanuje i kupi czas reklamowy w stacjach telewizyjnych i radiowych do kampanii pod hasłem „Prosto do funduszy” organizowanej przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Liczba i nazwy pozostałych uczestników postępowania prowadzonego w formie rozeznania rynku nie zostały podane. Nie ujawniono też wartości kontraktu zawartego z wybranymi firmami.
Quattro por Quattro to agencja strategiczna, a Havas Media to dom mediowy należący do Havas Media Group.
Przypomnijmy, że resort infrastruktury szukał dostawcy mediów do kampanii „Prosto do funduszy” w ekspresowym tempie - dając zainteresowanym firmom cztery dni robocze na przygotowanie ofert.
Akcja ma ruszyć 4 października i potrwa do 10 grudnia br. Reklamy do niej przygotowała agencja Eskadra.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury