„Niech żyje dom!” - Bartosz „Fisz” Waglewski w reklamach IKEA (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów meblowych IKEA pod hasłem „Niech żyje dom!”. Głosu do spotów użyczył muzyk hip-hopowy Bartosz „Fisz” Waglewski. Jest to pierwsza duża kampania IKEA przygotowana przez Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

Spot z kampanii pokazuje różne osoby w wielu mniej lub bardziej istotnych sytuacjach życiowych przynoszących zmiany, m.in. w związku z narodzinami dziecka, nowym chłopakiem, przygarnięciem psa, utratą pierwszego zęba mlecznego, złamaniem nogi, pierwszym dniem w szkole czy śmiercią najbliższej osoby. Większość tych scen rozgrywa się w różnie zaaranżowanych domach, gdzie tło stanowią meble i dodatki.
Narratorem jest Bartosz „Fisz” Waglewski, który opowiada, jak ważne są w życiu zmiany. Przekaz jest podsumowywany hasłem „Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce” oraz sloganem głównym „Niech żyje dom!”.
Jest to pierwsza duża kampania IKEA przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która przetarg na obsługę reklamową firmy wygrała wiosną br. Poprzednio przez kilka lat odpowiadała za to Grey Group Poland, a komunikacja marketingowa IKEA była realizowana pod hasłem „Dla tych, którzy chcą żyć po swojemu”. W poprzedniej kampanii reklamowano kuchnie Metod.
Działania reklamowe IKEA są realizowane głównie w telewizji, kinach i internecie (spot w wersji 30-, 45- i 70-sekundowej, osobna sekcja w serwisie IKEA.pl) oraz prasie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Niech żyje dom!” - Bartosz „Fisz” Waglewski w reklamach IKEA (wideo)