IKEA w nowej kampanii o małych zmianach na dobry sen
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje proste i niedrogie rozwiązania na dobry sen. Przygotowały ją agencje VMLY&R, Wavemaker (GroupM) i Garden of Words.
IKEA rozpoczęła kampanię, w której porusza problem bezsenności. Proponuje w niej rozwiązania, które mają sprawić, że dobry odpoczynek będzie dla każdego na wyciągnięcie ręki.
Te rozwiązana to produkty, dzięki którym możliwe będzie dopasowanie dostępnej przestrzeni do własnych potrzeb i preferencji związanych ze spaniem.
Kampania rozpoczęła się 11 lipca i potrwa do końca września. Akcja obejmuje telewizję i digital (video, media społecznościowe, display). W ramach projektu powstały 3 filmy wideo w formatach 55”, 30” oraz 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. W telewizji zobaczyć będzie można 2 formaty: 30” i 15”.
Produkcją zajął się dom produkcyjny EdCommercials. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, fotografem – Robert Ceranowicz, scenografem – Robert Dąbrowski. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IKEA w nowej kampanii o małych zmianach na dobry sen