IKEA pokazuje w reklamach domy swoich klientów
Sieć sklepów IKEA rusza z nową kampanią pod hasłem "Odkryj dom na nowo". Pokazuje w niej, jak mieszkają ludzie z całego świata, także z Polski.

IKEA prowadzi kampanię pod hasłem „Odkryj dom na nowo”, którą inspiruje do tego, żeby zmieniać i inwestować w domową przestrzeń, aby odnaleźć w niej oazę oraz miejsce do realizowania pasji.
Swoją historię opisało ponad 60 ludzi z różnych zakątków świata, którzy podzielili się własnymi domowymi rytuałami i zwyczajami.
Wśród nich są też Polacy. David mieszka w Warszawie, a w każdą środę urządza wieczór filmowy o konkretnej tematyce i zaprasza przyjaciół, aby wspólnie gotować oraz oglądać film. Ania jest makijażystką w filmie i reklamie, a także DJ-ką, która organizuje imprezy taneczne w swoim mieszkaniu. Alicja i Dawid to kreatywna para, rysująca i tworząca sztukę cyfrową, z której powstają wielkie murale w stolicy. Ola jest zapaloną fanką roślin i muzyki metalowej. W miejscu, w którym mieszka, nie ma drzew, więc wprowadziła naturę do swojego wnętrza. Z kolei opowieść Dominika to historia o przemianie i wolności, a Ewy o byciu kolekcjonerką i opiekunką uszkodzonych rzeźb oraz zabytkowych zestawów do kawy. Natomiast Jarmiła z ciepłem i gościnnością prowadzi miejsce, w którym potrawy oraz kultury z bliska i daleka stają się doskonałą receptą na radość i przynależność. Zuzanna niedawno wróciła do Polski po wielu latach spędzonych za granicą. Właśnie otrzymała klucze do swojego wymarzonego mieszkania w Warszawie, miejsca, które mogła wreszcie nazwać domem. Kiedy wybuchła wojna w Ukrainie, zamiast tego ofiarowała swoje nowe mieszkanie wielodzietnej rodzinie uciekającej z Ukrainy.
Osiem różnych historii
Polskie filmy z tymi bohaterami posłużyły do stworzenia kampanii „Odkryj dom na nowo”. Ich opowieści o zwykłych i niezwykłych sytuacjach z ich życia przeplatają się z obrazami wnętrz mieszkań. Nagrania wideo z ich niewystylizowanych, prawdziwych wnętrz to wycinek tego, jak mieszkamy i co jest dla nas ważne. IKEA proponuje dla każdej z opisanych sytuacji rozwiązania produktowe tak, aby widzowie, którzy odnajdują swoje pasje w opowieściach bohaterów mogli zainspirować się do wyposażenia swojej własnej przestrzeni.
W ramach projektu powstało 8 pakietów wideo oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca br. , natomiast materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube marki: IKEA Polska.
Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: IKEA pokazuje w reklamach domy swoich klientów