Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska
Jacobs Douwe Egberts rozpoczął współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Ogilvy Polska. Agencja będzie głównie odpowiedzialna za lokalne wsparcie komunikacyjne marki Jacobs oparte o globalną strategię marki.

Pierwszym wspólnym projektem jest kampania promująca nowe pozycjonowanie kawy Jacobs „Doceniaj, to co wspaniałe", obejmująca działania niestandardowe out of home – między innymi innowacyjną dla marki kampanię na nośnikach 3D w kilku dużych miastach oraz komunikację w przejściu podziemnym metra w centrum Warszawy.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych efektów współpracy – mówi Anna Wysocka, Jacobs equity marketing manager JDE Polska. - Wypracowane reklamy 3D oraz kreacja z trójwymiarowymi instalacjami i drukiem soczewkowym w przejściu podziemnym, świetnie wpisały się w nową strategię marki i co najważniejsze, bardzo przyciągały uwagę przechodzących.
JDE i Ogilvy współpracuje też na poziomie globalnym, a tym roku współpraca została rozszerzona na rynek polski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska