Kanadyjczycy ostrzegają na plakatach przed pożarami
W Toronto zawisły billboardy ostrzegające przed pożarami mieszkań.
Wielkoformatowe plakaty wyglądają jak płomienie wydobywające się z garnka postawnego na kuchence. Nad ogniem widać ramy okna, co ma imitować trwający za nim pożar.
Kampania ma uwrażliwić społeczeństwo na problem pożarów wybuchających w mieszkaniach, często przez brak rozwagi czy roztargnienie mieszkańców. W Kanadzie pożary mieszkań wybuchają głównie przez pozostawione na rozgrzanych blatach i kuchenkach garnki, patelnie czy inne przedmioty.


Akcja oprócz billboardów obejmuje wideo w internecie. W social mediach i prasie zamieszczono interaktywne reklamy, które wywoływały efekt "pożaru" strony.
Kampania została przygotowana przez Publicis Canada.
Kampanie społeczne

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kanadyjczycy ostrzegają na plakatach przed pożarami