ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie jej kampanii społecznych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Partner of Promotion, Cityboard Media i Mastermind Media.
Przedmiotem trwającego od października 2020 roku przetargu było przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Na ten cel zostanie przeznaczone 1,476 mln zł.
Oferty w przetargu złożyły agencje: ClickAd Interactive, Cityboard Media, Partner of Promotion, Mastermind Media, Aplan Media, Interprima i Tarraya.
KPRM do współpracy wybrała agencję ClickAd Interactive i będzie z nią pracować przez rok.
Agencje w swoich ofertach zawarły m.in. wysokość prowizji dla kampanii o budżecie 120 tys. zł. Najniższą prowizję - w wysokości 0,01 proc. zaproponowały agencje Interprima i ClickAd Interactive. Najwyższą - 10 proc. - zaoferowała Tarraya.
Oferenci przedstawili też tzw. koszt konfiguracji jednostkowej kampanii (stała kwota uruchomienia kampanii). Najniższą kwotę - 123 zł - zaproponowała agencja Partner of Promotion, zaś najwyższą - 8964,24 zł - Interprima.
Celem każdej z zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o programach rządowych oraz innych inicjatywach rządu i Kancelarii. Kampanie te będą obejmować Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Google. Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za wprowadzanie i testowanie ustawień kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementację strategii stawek w licytacji. Będzie podejmować działania poprawiające wskaźniki CTR oraz kryteria targetowania każdej kampanii, umożliwiające precyzyjniejsze docieranie do grupy docelowej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera