Sigma Bis i Stroer w przetargu kancelarii premiera na kampanie billboardowe
Cztery oferty wpłynęły w odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę kampanii na nośnikach outdoorowych - wynika z ustaleń WirtualneMedia.pl. Wśród nich są m.in. Sigma Bis i Stroer Media.
Przetarg kancelarii premiera dotyczy zakupu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Premiera.
Oferty w nim złożyły 4 agencje: Stroer Media (z ceną 984 tys. zł), Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU (984 tys. zł), Cityboard Media (984 tys. zł) i Znajdzreklame.pl (984 tys. zł).
W planowanych działaniach informacyjnych Kancelaria Premiera będzie informować m.in. o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do zaplanowanych przez KPRM kampanii wykorzystywane mają być billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.
Wybrana firma zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Kancelarii Premiera do połowy grudnia br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Stroer w przetargu kancelarii premiera na kampanie billboardowe
A tak na poważnie, to czy to możliwe, żeby cztery oferty były identyczne?