Kaufland z hitem muzyki dance w nowej kampanii „Sobota Superłup!” (wideo)
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Sobota Superłup!”. To pierwszy z elementów nowej platformy komunikacji tego detalisty. Działania reklamowe przygotowała agencja Schulz brand friendly.

Kaufland nie ukrywa, że bodźcem do zmian w komunikacji jest fakt, że na tle konkurentów, takich jak m.in. Lidl czy Biedronka, które komunikują się piosenkami, brakowało mu wyróżnialnego formatu marketingowego.
Marketer we współpracy z agencją Schulz brand friendly wybrał utwór "Super Gut Mo-Do", który na potrzeby kampanii przerobiono na „Superłup”. Superłup to superprodukty w supercenach dostępne jedynie w sobotę w Kauflandzie.
Utwór stanowił punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od telewizji po digital.
Cały utwór „Sobota Superłup” w wersji dla miłosników karaoke opublikowano na YouTube. Autorką słów jest Sylwia Kaczorowska z agencji Schulz brand friendly, aranż muzyczny przygotowali Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a swojego głosu użyczył Bartosz Gajdarski z SoundIT, będący też producentem wykonawczym.
Kampania „Sobota Superłup!” jest również pierwszym elementem szerokiej platformy komunikacji, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i atrakcyjnych ofertach w sklepach sieci Kaufland.
- Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu. Który, powiem nieskromnie, jest po prostu super – komentuje Sylwia Kaczorowska, copywriter z agencji Schulz brand friendly
Agencja Schulz brand friendly odpowiada za kompleksowe przygotowanie kampanii 360, w ramach której opracowała ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego, scenariusze spotów radiowych, projekt key visuala i gazetki promocyjnej, pakiet materiałów digitalowych, kreacje OOH i działania non-standard.
Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w gazetkach promocyjnych oraz mediach własnych marki.
Pierwszym sklepem, który zaczął wykorzystywać do promocji swojej oferty charakterystyczną piosenkę był Lidl, od niedawna w podobny sposób reklamuje się Biedronka. Hit Lidla to „Jak sobota to tylko do Lidla”, a Biedronki - „Ale tydzień”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kaufland z hitem muzyki dance w nowej kampanii „Sobota Superłup!” (wideo)