„Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca rowery Romet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kilometry wrażeń”, przygotowały firmy S4 i Starcom.
W kampanii Rometu prezentowane są rowery tej marki z serii City, MTB, Trekking i Junior.
Reklamy informują, że w sklepach Romet Partner dostępne są także skutery i motocykle. Hasło główne akcji brzmi „Kilometry wrażeń”.
Kampania jest prowadzona od 10 kwietnia w telewizji (stacje główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internecie (Onet.pl, serwisy sportowe i kobiece Grupy Gazeta.pl).
Kreację reklam i strategię działań przygotowała agencja S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)