Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy
Agencja Reprise realizuje międzynarodową kampanię Komisji Europejskiej pod hasłem "Keep Your Eyes Open". Akcja informuje o prawach ofiar przemocy.

Komisja Europejska po raz pierwszy prowadzi kampanię informującą o prawach ofiar przemocy. Zjawisko jest powszechne, bo według statystyk co czwarty Europejczyk rocznie pada ofiarą przestępstwa. Celem akcji "Keep Your Eyes Open" jest podniesienie świadomości oraz ułatwienie uzyskania pomocy ofiarom.
W ramach polskiej edycji kampanii, na jednym z bloków przy ulicy Tamka w Warszawie powstał wyjątkowy mural. Jednym z jego elementów jest QR kod przekierowujący na stronę internetową kampanii (europa.eu/eyes-open), gdzie można znaleźć informacje o typach przestępstw, prawach przysługujących ofiarom i organizacjach pomocowych działających w Polsce.
Akcja promocyjna prowadzona jest w 10 krajach Unii Europejskiej i potrwa 6 tygodni. Za jej realizację w Polsce odpowiada agencja Reprise (grupa Mediabrands). Zakup reklam w mediach koordynuje belgijski oddział agencji mediowej Initiative.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy