Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru. Pierwsza zmiana od 14 lat
Z okazji 125 rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach już w pierwszym kwartale 2024 roku. Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru.

Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi jest pierwszą aktualizacją wyglądu kultowej marki od 14 lat. Z okazji 125 rocznicy powstania, Pepsi rozpoczęła wprowadzanie nowej wizualizacji w Polsce już w trzecim kwartale tego roku, by globalnie zakończyć proces zmiany w 2024 roku.
Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany. Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę.
Nowa identyfikacja Pepsi
Nowe wzory odzwierciedlają markę Pepsi będą obecne we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem, włączając w to opakowania, nalewaki do napojów, flotę samochodową, modę i gastronomię.
– Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęliśmy zmiany brandingu np. nalewaków i lodówek. Wierzymy, że dzięki nowej identyfikacji marki będziemy mogli połączyć jej bogate kulturowe dziedzictwo z oczekiwaniami obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów. – powiedziała Magdalena Grędzicka, senior group brand manager Pepsi w PepsiCo Polska.

– Tym, co naprawdę wyróżnia zaktualizowany wygląd marki jest charakterystyczny niebiesko-czarny „puls”, symbolizujący entuzjazm, który Pepsi stara się wzbudzić. Odnowiona identyfikacja wizualna zawiera elementy rezonujące z młodszym pokoleniem, oddając ducha gen Z. – dodaje Magdalena Grędzicka.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru. Pierwsza zmiana od 14 lat