KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na zakup przestrzeni w prasie drukowanej do realizowanych przez nią kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Umowa będzie obowiązywać do końca br., a budżet wynosi nieco ponad 497 tys. zł.
Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie na działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych przez nią realizowanych.
W przetargu mogą brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.
O wyborze zwycięzcy przetargu zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 lipca br. Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet KPRM wynosi 497 tys. zł.
Obecnie zakupem powierzchni reklamowej w prasie do kampanii realizowanych przez kancelarię premiera zajmuje się Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie