Leo Burnett z obsługą reklamową Otodom
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę reklamową Otodom, serwisu z nieruchomościami, należącego do Grupy OLX.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zbudowanie wyrazistej i angażującej platformy komunikacji marki Otodom, kreowanie i produkcję kampanii reklamowych, w tym spotów telewizyjnych.
- Otodom od lat adresuje marzenia Polaków pomagając im podczas najważniejszej życiowej decyzji, by droga do kupna, sprzedaży lub najmu nieruchomości była dużo jaśniejsza. Jako marka mamy ambicję być niczym latarnia, która wskazuje właściwy kierunek - inspiruje, doradza, pomaga. W ostatnich miesiącach szukaliśmy nowej platformy komunikacji. Zwycięzca został wyłoniony w drodze kilkuetapowego procesu przetargowego, w tym etapu badawczego. Propozycja z jaką przyszedł do nas Leo Burnett jest bardzo wyróżniająca i angażująca. Silnie wspiera cechy marki ważne z punktu widzenia nowego pozycjonowania i buduje pożądany archetyp. Wszystko wskazuje na to, że przed nami bardzo efektywne kampanie, które mają moc poruszania emocji i umysłów Polaków - mówi Anna Adrian, Otodom marketing manager.
Firmy nie ujawniają nazw pozostałych uczestników przetargu. Ostatnią kampanię serwisu realizowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Od początku czerwca br. za obsługę publics relations Otodom odpowiada agencja Havas PR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Leo Burnett z obsługą reklamową Otodom