Maciej Wokitajtis szefem marketingu Off Festival
Maciej Wokitajtis, poprzednio pełniący funkcję head of interaction&engagement design w agencji reklamowej BBDO Warszawa, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Off Festiwalu.
Maciej Wokitajtis od 15 lat związany jest z rynkiem mediów i reklamy. Ma szerokie doświadczenie zawodowe, obejmujące m.in. planowanie mediów, komunikację digital oraz działania ATL i BTL. Jest specjalistą od budowania projektów i mechanik łączących kreację i technologię.
Ostatnio pracował w agencji BBDO Warszawa, gdzie przez blisko dwa lata pełnił funkcję head of interaction&engagement design. Wcześniej przez blisko trzy lata był head of DOOH w K2 Internet. Pracował też w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media). Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
- To duże wyzwanie, ale i wdzięczne zadanie. OFF Festival od zawsze inspirował i edukował uczestników, miał unikalny charakter i klimat. Tego nie chcemy zmieniać - zapewnia Wokitajtis. - Chcemy tylko robić to lepiej i szerzej, wciągając do procesu zarówno nowe technologie, jak i partnerów, którym z naszą wizją i grupą docelową jest po drodze - zapowiada.
- Z Maćkiem połączyła nas muzyka i wspólna wizja rozwoju festiwalu - dodaje Artur Rojek, dyrektor artystyczny OFFa. - Chciałbym, żeby jego szerokie spojrzenie i doświadczenie wsparły OFFa w umocnieniu pozycji jednego z liderów na rynku festiwalowym w Europie. W drodze do tego program artystyczny, z którego słynie OFF, jest równie ważny jak satysfakcja uczestników z pełni festiwalowego doświadczenia, do którego niezbędna jest współpraca z odpowiednimi partnerami - podkreśla.
OFF Festival Katowice to muzyczna impreza wykreowana przez Artura Rojka, który jest jego dyrektorem artystycznym. Festiwal narodził się z potrzeby dzielenia się muzyką, z marzeń, ale i poczucia misji – by łączyć przedstawicieli różnych kultur, środowisk i dyscyplin artystycznych. Stąd obecność w programie OFFa nie tylko muzyki, ale i sztuk wizualnych, literatury czy kina.
Kolejna edycja OFF Festivalu odbędzie się w Katowicach, w Dolinie Trzech Stawów, od 2 do 4 sierpnia 2019.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maciej Wokitajtis szefem marketingu Off Festival