Marka C-THRU klientem agencji Streetcom
Sarantis Group, właściciel marki kosmetyków i perfum C-THRU, wybrał agencję Streetcom do obsługi social mediów i działań z mikroinfluencerami.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i implementację działań w social mediach oraz kreację i moderację contentu.
W ramach umowy Streetcom będzie również realizować kampanie product seeding nowego wariantu zapachowego.
W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marka C-THRU klientem agencji Streetcom