Mars z globalną kampanią na rzecz równości płci (wideo)
W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, członkini zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał. Wszystko po to, by kształtować bardziej otwarte społeczeństwa. Kampania ma być też wsparciem celu na rzecz równości płci, zdefiniowanego w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Firma Mars Inc. w nowej globalnej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard pyta kobiety na całym świecie: „Co powinno się zmienić, żeby więcej kobiet mogło rozwinąć swój pełny potencjał?” Odpowiedzi mają przełożyć się na realne działania podejmowane przez firmę – zarówno w ramach łańcucha wartości, jak i wobec otaczającej go społeczności.
Kampania jest częścią platformy Full Potential firmy Mars, skoncentrowanej na działaniach na rzecz równości płci w miejscu pracy, w społecznościach, skąd pozyskiwane są surowce oraz na sposobie tworzenia przekazów reklamowych.
Pierwszy etap programu #HeretoBeHeard, w czasie którego będą gromadzone opinie kobiet, potrwa do końca marca. Następnie zgłoszenia przeanalizuje Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) w Saïd Business School Uniwersytetu Oxfordzkiego. Rezultaty zostaną przedstawione w raporcie z badań latem i przełożą się na plan działań w ramach Platformy Full Potential. Dzięki temu Mars będzie mógł realizować swoje zobowiązanie wyrównywania szans kobiet.
- Kobiety odgrywają niezwykle ważne role w naszej historii i w zarządzaniu Mars. Ale mamy jeszcze wiele do zrobienia. Staramy się wzmacniać pozycję kobiet w miejscach pracy oraz w całym naszym łańcuchu wartości. Ogrom i potrzeba pilnego zaadresowania kwestii związanych z nierównością płci w społeczeństwie wymaga działania. Biznes może mieć olbrzymi wpływ na wprowadzanie zmian na dużą skalę. W Mars wykorzystujemy tę możliwość, żeby zachęcać do dyskusji i działania. Ruch #HereToBeHeard opiera się na zagwarantowaniu, że każdy kobiecy głos ma szansę zostać usłyszany, i na przekładaniu tego, co słyszymy, na strategię, która zwiększy równość płci – mówi Victoria Mars, członkini zarządu Mars i ambasadorka programu Mars Full Potential.
W akcję włączyło się wiele inspirujących kobiet. Aby rozpocząć dyskusję, laureatka nagrody Emmy aktorka i prezenterka Tamera Mowry-Housley wspólnie z m.in. Poppy Jamie, Hani Sidow, Helen Wu & Kellie Gerardi, opowiedziała o swoich doświadczeniach oraz zaprosiła kobiety do dzielenia się swoimi głosami i wizją na platformie crowdsourcingowej beheard.mars.com.
Kampania jest elementem uruchomionego w ubiegłym roku programu Full Potential, którego celem jest budowanie równość płci.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mars z globalną kampanią na rzecz równości płci (wideo)