Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024
Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024.
Mastercard i McCANN Poland wraz z kampanią "Room for Everyone" po raz kolejny zapisują się w historii Cannes Lions Festival of Creativity, zdobywając łącznie 14 nominacji, które przełożyły się na Grand Prix, 2x Złoto, Srebro i Brąz w tym czołowym międzynarodowym konkursie kreatywności.
Cannes Lions 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej, przyciągające najlepsze agencje, twórców i innowatorów z całego świata. W ubiegłym roku kampania "Where to Settle" zdobyła Dan Wieden Titanium Lion oraz dodatkowo dziewięć innych Lwów, w tym Grand Prix, dwa Złote Lwy, trzy Srebrne Lwy i dwa Brązowe Lwy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku