MediaCom przejmuje globalny budżet Duracell od Starcomu
Dom mediowy MediaCom należący do GroupM (WPP) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową marki Duracell, producenta baterii. Oznacza to koniec współpracy ze Starcomem (Publicis Media).

Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową producenta baterii Duracell. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki na 32 rynkach na świecie, w tym w USA, w Wielkiej Brytanii, Chinach. Współpracę rozpocznie z dniem 1 lipca br.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Przetarg na mediową obsługę Duracella trwał od listopada 2019 roku. Prezentacje zakończono przed wybuchem epidemii.
Firma nie ujawniła na żadnym jego etapie liczby i nazw agencji w nim uczestniczących. Wiadomo jedynie, że wśród nich była agencja Starcom, należąca do Publicis Groupe, a broniąca obsługi tego budżetu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: MediaCom przejmuje globalny budżet Duracell od Starcomu