2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu na obsługę kampanii internetowej, która dotyczyć będzie kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Jej budżet to 2 mln zł.

Kampania będzie realizowana w internecie nieprzerwanie do końca 2025 roku, a jej celem jest zapewnienie wysokiej widoczności i efektywności w kanałach online.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup i obsługę emisji materiałów kampanijnych, które przygotuje biuro komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji. Możliwe będzie również zlecanie dodatkowych materiałów reklamowych.
Do jej obowiązków należeć będzie m.in. obsługa emisji kampanii, działania reklamowe w internecie, działania niestandardowe i kontentowe, doradztwo eksperckie i prace graficzne.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (60 proc.) i jakość (40 proc.).
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 września.
Resort cyfryzacji równolegle prowadzi przetarg na obsługę mediową jego kampanii informacyjnych. Budżet to 10 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: 2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji