Resort sprawiedliwości szykuje się do kampanii o przemocy domowej. Wkrótce ruszy przetarg
Ministerstwo Sprawiedliwości wkrótce ruszy z przetargiem na koncepcję kampanii społecznej uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, w szczególności wobec osób starszych i niepełnosprawnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort rozpoczął rozeznanie rynku w związku z tym przetargiem.
Planowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości przetarg będzie dotyczyć opracowania koncepcji ogólnopolskiej kampanii społecznej w uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, wobec osób starszych i niepełnosprawnych. Celem tej kampanii ma być przede wszystkim zwiększenie wiedzy na temat praw osób starszych i niepełnosprawnych.
Poprzez te działania resort sprawiedliwości chce zwiększyć świadomość nt. korzyści płynących z życia bez przemocy, zmienić postawy i zachowania wobec przemocy w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych, upowszechniać właściwe, bezprzemocowe wzorce.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji artystycznej kampanii oraz opracowaniem strategii, hasła kampanii. Zaplanowane działania o zasięgu ogólnopolskim mają potrwać miesiąc. Będą obejmować telewizję, internet, prasę, outdoor.
Na obecnym etapie ministerstwo chce zebrać z rynku informacje, na podstawie których określi budżet zaplanowanych działań. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 listopada.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Resort sprawiedliwości szykuje się do kampanii o przemocy domowej. Wkrótce ruszy przetarg