MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk
MSN Polska, cześć globalnego portalu firmy Microsoft, nawiązał współpracę z międzynarodową siecią Httpool w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Za monetyzację treści odpowiada Ada Kuźnia-Tkaczyk.

Za sprzedaż reklam w portalu odpowiada firma AppNexus. Od 15 grudnia br. AppNexus i MSN Polska będą współpracować dodatkowo z firmą Httpool, która zajmie się obsługą kampanii dedykowanych. Kampanie programmatic nadal bezpośrednio będzie obsługiwał AppNexus.
Httpool to sieć reklamowa działająca w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Na potrzeby współpracy z AppNexus i MSN, firma rozbudowuje swoje warszawskie biuro.
– MSN stawia na współpracę z globalnymi liderami w zakresie reklamy internetowej. Reklama display i wideo oferowana jest poprzez AppNexus, natomiast reklama natywna poprzez firmę Taboola. Współpraca z Httpool pozwoli nam dotrzeć do lokalnych klientów reklamowych, którzy potrzebują dedykowanego wsparcia - mówi Michał Adamczyk, market lead w MSN Polska. - Warto przy tym podkreślić, że MSN stosuje unikalne mechanizmy zapobiegania tzw. nadmiernej monetyzacji serwisu, dlatego nie stosuje żadnych „agresywnych” form reklamowych, a sama liczba miejsc reklamowych jest dużo mniejsza niż w innych serwisach informacyjnych. Na pierwszym miejscu stawiamy komfort użytkowników, a nie przychody. Zresztą to także korzystne dla reklamodawców, których przekaz nie ginie w natłoku innych reklam – dodaje Adamczyk.
W listopadzie w MSN Polska utworzono nowe stanowisko monetization managera, które objęła Ada Kuźnia-Tkaczyk, wcześniej agency sales manager w firmie Ströer Digital Media. Jej zadaniem jest planowanie i koordynacja działań zwiększających przychody portalu.
Z kolei do zespołu redakcyjnego dołączył Wiktor Raczkowski, który przeszedł z tygodnika „Przegląd”.
Jak podaje firma, w listopadzie br. portal MSN wygenerował w Polsce 200 mln odsłon w wersji internetowej dostępnej pod adresem MSN.com (70 mln na stronie głównej i 130 mln na stronach treści) i ponad 100 mln odsłon w aplikacjach. Skorzystało z niego 3,3 mln realnych użytkowników.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk