MullenLowe MediaHub dla Alvogen Pharma
Firma farmaceutyczna Alvogen Pharma (Grupa Zentiva), powierzyła MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen.

Przetarg Alvogen Pharma prowadzony był przez audytora (jego nazwy nie ujawniono). MullenLowe MediaHub został doceniony za analitykę (Marketing Mix Modeling) oraz planowanie mediów.
Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.
Start kampanii marki, ukierunkowany na aktywację użytkowników, planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku, działania potrwają trzy miesiące.
- Zdobycie budżetu Alvogen Pharma to nasza 12 wygrana w 2020 roku. W nową dekadę wchodzimy więc w znakomitej kondycji. Portfolio naszych klientów konsekwentnie się rozszerza i obejmuje coraz szersze spektrum działań - mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.
Zespołem dedykowanym do obsługi marki Persen kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.
Persen jest lekiem roślinnym stosowanym w łagodnych stanach napięcia nerwowego i trudnościach w zasypianiu, działa uspokajająco.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub dla Alvogen Pharma