Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą, biznesem zarządzają Dagmara Czernicka, Maciej Zieliński, Natalia Pomorska i Izabela Trzcińska
Należąca do 4fun Media spółka Mustache, wydająca m.in. serwis o tej samej nazwie, rozstała się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą. Menadżerowie byli odpowiedzialni za zarządzanie biznesem, ich obowiązki rozdzielono między członków zespołu: Dagmarę Czernicką, Macieja Zielińskiego, Natalię Pomorską i Izabelę Trzcińską.
4fun Media nie podaje przyczyn rozstania z Ozdowym i Dębą. - Bardzo dziękujemy im za wieloletnie zaangażowanie i życzymy wielu nowych sukcesów - czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl.
- Mustache jest marką, w którą mocno wierzymy i którą chcemy silnie rozwijać. Zależy nam bardzo, aby plasował się w ścisłej czołówce marek na polskim rynku modowym a zmiany, które przeprowadzamy umacniały tę pozycję. Będą się one toczyły w sposób jasny i klarowny, z dużym naciskiem na jakość oraz przejrzystość komunikacji - mówi Marta Sawicka, prezes zarządu spółki Mustache oraz dyrektor zarządzająca unitem e- commerce 4Fun Media SA.
Obecnie firmą zarządzać będzie czwórka managerów. Za część targową odpowiadać będzie Maciej Zieliński, event & new business director. W czasie 18-letniej kariery pracował przy organizacji takich eventów jak Eska Music Awards czy Orange Warsaw Festival, od lat związany jest też z rynkiem mody.
Operacyjnie Zielińskiego wesprze Dagmara Czernicka, senior event manager z 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Polsat, czy Orlen.
W obszarze online za współpracę z projektantami oraz projekty komunikacyjne nadal odpowiadać będzie Natalia Pomorska, category manager oraz Izabela Trzcińska, communication manager.
Mustache w portfolio 4fun Media od 2018 roku
Spółka Mustache (z ramienia Mustache Warsaw) jest wydawcą platformy e-commerce o tej samej nazwie, skupiającej wyselekcjonowane polskie marki modowe i niezależnych projektantów mody i twórców designu. Forma odpowiada też za organizację targów odzieżowych pod marką „Mustache Yard Sale”, organizowanych w Polsce od 2008 roku. Targi skierowane są do niezależnych projektantów i twórców designu.
W listopadzie 2018 roku Grupa Kapitałowa 4fun Media SA kupiła poprzez swoją spółkę zależną 4fun.tv (obecnie Mustache) za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw.
Unit e-commerce 4fun Media tworzą także serwisy: CupSell.pl (z ubraniami i gadżetami z personalizowanymi nadrukami), Pingbig.com (opartego na kooperacji z influencerami i designerami z Wielkiej Brytanii), naImprezie.pl (z gadżetami dla młodzieży), MarsFromVenus.com (z bluzami i koszulkami z nadrukami) oraz Print Logistic, specjalizującą się w produkcji nadrukowanych tkanin i odzieży.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą, biznesem zarządzają Dagmara Czernicka, Maciej Zieliński, Natalia Pomorska i Izabela Trzcińska