NFZ szuka agencji do kampanii promującej szczepienia
Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Szykuje przetarg, w którym wybierze agencję do jej przygotowania i realizacji. Właśnie rozpoczęły się wstępne konsultacje rynkowe.
Zaplanowana przez NFZ kampania edukacyjna ma promować szczepienia w tym, wirus brodawczaka ludzkiego (HPV) i wirus grypy. Wiedza przekazywana podczas kampanii ma uświadamiać, że szczepienia ochronne są najskuteczniejszym i najbardziej efektywnym sposobem zapobiegania chorobom zakaźnym.
Kampania będzie m.in. obejmować cykl 12 audycji radiowych zachęcających do szczepień, promocję w mediach społecznościowych, rubryki eksperckie w prasie (artykuły stworzone we współpracy z ekspertami będą odpowiadały na najważniejsze pytania społeczeństwa w temacie szczepień; każdorazowo rubryki będą obalać mity dotyczące szczepień i w merytoryczny sposób zachęcać społeczeństwo do szczepień i dbania o zdrowie swoje i najbliższych.
Dodatkowo prowadzone będą działania na portalu Akademia NFZ.
Na obecnym etapie NFZ zbiera od zainteresowanych agencji odpowiedzi w formie szacunku wartości zamówienia. Na ich podstawie przygotowany zostanie przetarg.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: NFZ szuka agencji do kampanii promującej szczepienia