Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia
Ministerstwo Zdrowia rozstrzygnęło przetarg na kampanię o efektach wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia, wybierając do współpracy Nieagencję.

Przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia.
Oferty złożyły trzy agencje. Resort do współpracy wybrał Nieagencję odrzucając tym samym oferty Euvic Media oraz konsorcjum Fabryki Marketingu z Tears of Joy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie i publikacja artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej, prasie lokalnej i prasie branżowej oraz opracowanie i realizacja kampanii w internecie.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 483,7 tys. zł netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia