Ruszyła kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest”
„Nowa Kia XCeed. Już jest” to tytuł nowej kampanii reklamowej modelu Kia XCeed. Akcję przygotowały Interactive Partners, Havas Media, WebTalk.

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nowa Kia XCeed. Już jest.” będzie obejmować emisję spotów w telewizji oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzone będą działania SEM. Akcja potrwa do końca listopada.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest”