NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory
Konsorcjum agencji NuOrder i VMG zajmie się trzyletnią kampanią promującą pomidory w Polsce i Niemczech. Budżet akcji wynosi 3 mln euro.
Oferta złożona przez NuOrder i VMG wygrała przetarg Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami. Liczby i nazw pozostałych uczestników tego postępowania nie ujawniono.
Zwycięskie agencje zajmą się opracowaniem nazwy programu promocyjnego, jego identyfikacji wizualnej i pełnej strategii, a także opracowaniem działań informacyjno-promocyjnych i ich szczegółowym harmonogramem.
Kampania ma trwać trzy lata, a jej budżet to 3 mln euro netto. Ruszy najwcześniej w lutym 2016 roku. 80 proc. tego budżetu zostanie przeznaczone na działania na rynku polskim, pozostałe 20 proc. - na niemieckim.
W Polsce akcja będzie obejmować przede wszystkim emisję spotu w telewizji, działania w prasie i w internecie, promocje w punktach sprzedaży, eventy oraz osobny serwis internetowy. W Niemczech ma odbywać się poprzez udział w targach i działania okołotargowe (eventy, materiały promocyjne itp.).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory