„Obroń emeryturę” – ruszyła kampania przeciw zmianom w OFE (wideo)
Pod hasłem „Obroń emeryturę” rozpoczęła się kampania Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych przeciwko rządowym planom obniżki składki do OFE. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
W reklamach wykorzystywanych w akcji „Obroń emeryturę” wypowiadają się ludzie krytycznie oceniający rządowe plany zmniejszenia składki do OFE. „Politycy dobierają się do twojej przyszłej emerytury. Broń swoich pieniędzy” – dodaje lektor, zachęcając do wejścia na stronę internetową obronemeryture.pl i wysłania listu protestacyjnego w tej sprawie do premiera.
Kampanię przygotowała i sfinansowała Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych we współpracy z Business Centre Club. Kreacją i produkcją reklam na potrzeby akcji zajęły się firmy zewnętrzne. Budżet kampanii wynosi 0,98 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: „Obroń emeryturę” – ruszyła kampania przeciw zmianom w OFE (wideo)