Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)
Perfumerie Douglas rozpoczęły akcję walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów - Fitlovers. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Havas Media, Socialyse, Brasil i Warsaw Production.
W ramach współpracy powstało video składające niejako hołd miłości - o swoich uczuciach mówią i demonstrują w nim swoją miłość Fitlovers - para infleuncerów. Wsparciem spotu jest storytellingowa aktywacja w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzielona na fazy tease and reveal.
Influencerzy są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę - 2 zapachy w cenie 199 zł.
Kampania potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca.
Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media.
Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)