Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019
Nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2018/19 powstała w minimalistycznym lofcie, w którym stylizacje Ani Poniewierskiej uwiecznił fotograf Marcin Kempski.

Naturalna kobieta odgrywa główną rolę w najnowszej sesji zdjęciowej promującej kolekcję marki Patrizia Aryton. Surowe tło sesji kontrastuje z wyszukanymi stylizacjami. W projektach dyrektorki kreatywnej marki, Patrycji Cierockiej-Szumichory, wykorzystano wełnę dziewiczą, kaszmir czy alpaki. Garderobę damską tworzą garnitury, miękkie, lejące się płaszcze i zwiewne sukienki.
W sezonie jesień-zima 2018/19 marka Patrizia Aryton promuje 4 różne style, które wpisują się w nadchodzące trendy.
Pierwsza linia, ultraviolet story, oparta jest na zasadzie kreatywnego kontrastu. Obok ultrakobiecych sukienek pojawiają się wypracowane garnitury. W detalu widoczne są echa stylu militarnego, które doskonale kontrastują z eterycznymi deseniami. Mięsiste płaszcze w matowych kolorach łączą się z połyskującym garniturem lub satynową suknią. Dominantą kolorystyczną jest fiolet, którego dopełnieniem jest przygaszony denimowy błękit i pudrowy róż. Całość jest zrównoważona ponadczasowym granatem i odrobiną chłodnego beżu
Kolejna linia - shades of denim glam - to opowieść o kobiecie w podróży. Kluczowym zestawem tej linii jest niebanalna katana, która wypiera swoją popularnością ramoneskę. Ten zapomniany element garderoby dzisiaj przeżywa swój renesans. To esencja stylu no-age. Dominujący wyrafinowany kolor denimu pojawia się w zestawach z siostrzanymi barwami - błękitami, szarościami oraz granatami. Do tej palety niebieskości celowo wprowadzono złoty brąz.
Trzecia linia to business lux. Kolorystyka kolekcji to połączenie klasycznych kolorów - kremu, kamelu i czerni – z wyrazistym elektrycznym kobaltem. Linia jest przykładem reinterpretacji klasycznych kodów biznesowych. Kluczowa sylwetka linii to dwurzędowa marynarka w kratę połączona z jedwabną, eteryczną bluzką. W zestawie zauważalne są inspiracje męskim krawiectwem ze szczyptą zmysłowości.
Ostatnia linia to afternoon in Paris. Stawia sie tu na lekkość, kobiecość i naturalizm. Kamel, bordo i brąz to kolory, które wyjątkowo stylowo wyglądają w zestawach monokolorystycznych, ale też dobrze łączą się między sobą. Projektanci proponują dodanie do stylizacji akcentu w postaci jasnego błękitu celem subtelnego odświeżenia kolorystyki. Stylizacje budujemy poprzez odpowiednie proporcje różnego rodzaju objętości. Rozkloszowane lub ołówkowe spódnice za kolano łączymy z krótkimi swetrami o ciekawej nieprzylegającej do ciała formie.
Kolekcja Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2018/19 będzie dostępna od 6 lipca w salonach w Polsce oraz sklepie internetowym.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 













Dołącz do dyskusji: Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019