Peek & Cloppenburg odświeża e-sklep w Polsce
Multibrandowa sieć odzieżowa Peek & Cloppenburg uruchomiła swój polski sklep internetowy w nowej odsłonie.

Polski sklep internetowy Peek & Cloppenburg w nowej wersji zyskał odświeżony layout oraz bardziej intuicyjną nawigację. Sieć podkreśla, że platforma ma ułatwiać sprzedaż omnichannelową.
- Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego konsekwentnie realizujemy naszą strategię inwestowania w tym kraju. Zmiana platformy naszego polskiego sklepu internetowego świadczy o tym, że wciąż koncentrujemy się na wielokanałowości sprzedaży, aby zapewnić naszym klientom łatwe i bezpieczne doświadczenie zakupowe, jakiego sobie życzą - komentuje Dorota Pomacho-Pątkiewicz, dyrektor omnichannelu w Peek & Cloppenburg Group w Austrii i Europie Wschodniej.
E-sklep Peek & Cloppenburg działa w Polsce od 2018 roku. Firma ma też u nas dziesięć salonów stacjonarnych, ostatni jak na razie uruchomiono w marcu br. w warszawskim centrum handlowym Promenada.
Wraz z uruchomieniem nowej wersji sklepu internetowego Peek & Cloppenburg zaoferuje klientom karty podarunkowe, które będzie można kupować i wykorzystać zarówno na platformie e-commerce, jak i w salonach stacjonarnych. Zapowiada też kolejne udogodnienia dla polskich klientów.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Peek & Cloppenburg odświeża e-sklep w Polsce