Peppermint dla BZ WBK w internecie i BTL-u
Agencja Peppermint po wygranym konkursie ofert dołączyła do grupy firm obsługujących Bank Zachodni WBK w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej.

- Przedstawione przez agencję rozwiązania najlepiej odpowiedziały na zapytania konkursowe, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Peppermint - uzasadnia Julia Tyburcy, starszy specjalista ds. promocji produktów w BZ WBK. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w tym konkursie.
Peppermint odpowiada dla BZ WBK za wybrane projekty z zakresu BTL i digitalu - przede wszystkim dotyczące opracowywania strategii i pozycjonowania produktów i usług, realizacji działań i kreacji komunikacji marketingowej.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Peppermint dla BZ WBK w internecie i BTL-u