Pepsi w świątecznej reklamie promuje mieszanie napoju z mlekiem
Koncern PepsiCo prowadzi świąteczną reklamę marki Pepsi, w której aktorka Lindsay Lohan pokazuje nowy sposób spożywania tego gazowanego napoju - w wersji z mlekiem.

Nowa kampania Pepsi zachęca do mieszania tego napoju z mlekiem w celu stworzenia „Pilka”, tak zwanego „brudnego napoju gazowanego”. Nowy napój ma zastąpić mleko i ciasteczka tradycyjnie zostawiane w USA dla Świętego Mikołaja.
W 30-sekundowej reklamie Święty Mikołaj potajemnie przygotowuje trochę Pilka na Wigilię dla Lindsay Lohan. Aktorka delektuje się napojem w pidżamie przy przytulnym kominku.
Pozornie Pilk może wydawać się niektórym odpychający, ale zainteresowanie takim napojem w internecie wzrosło, bo stał się popularny na TikToku. Według amerykańskich mediów mieszanie napojów bezalkoholowych z produktami mlecznymi lub śmietanką jest bardziej powszechne w Utah, gdzie jest liczna populacja Mormonów, która powstrzymuje się od alkoholu i „gorących napojów” takich jak kawa.
Dla tych, którzy nie wiedzą, co zrobić z Pilkiem, Pepsi podzieliła się kilkoma pomysłami na przepisy, które są bardziej złożone, w tym iteracją Chocolate Extreme wykorzystującą Pepsi Nitro zamiast podstawowego napoju gazowanego marki. Wprowadzony na początku tego roku Pepsi Nitro to napój nitro, który nalewa się w podobny sposób jak piwo Guinness i ma bardziej kremowy smak. Pepsi skierowała produkt do pokolenia Z.
W ramach kampanii Pepsi rzuca również wyzwanie #PilkandCookies - oferując nagrody pieniężne osobom, które do 25 grudnia opublikują swój domowy Pilk, z odpowiednimi tagami, na platformach społecznościowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pepsi w świątecznej reklamie promuje mieszanie napoju z mlekiem