PGE wybiera agencję do obsługi reklamowej w internecie
Spółka PGE Obrót wybiera w przetargu agencję, która zajmie się dla niej przygotowaniem i realizacją jej kampanii reklamowych w internecie. Będzie z nią pracować do końca roku.

Przetarg PGE obejmuje zrealizowanie kampanii reklamowych w internecie, mających na celu pozyskanie leadów sprzedażowych na potrzeby produktów marki PGE, w szczególności z linii PRO EKO, tj. fotowoltaika, pompy ciepła i magazyny energii (możliwość łączenia produktów w danej kampanii) lub innych produktów spółki.
Wybrana agencja będzie odpowiadać za: przygotowanie strategii kampanii wraz z harmonogramem działań i media planem dla poszczególnych kanałów komunikacji z wykazem szczegółowej specyfikacji dla formatów reklamowych, zaplanowanie i zakup mediów internetowych, całościową realizację kampanii wraz z bieżącym monitoringiem działań i ich optymalizacją.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 sierpnia po wpłacie 10 tys. zł wadium.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PGE wybiera agencję do obsługi reklamowej w internecie