Piotr Jachimowicz: z Scholz & Friends Warszawa do Publicis Poland
Piotr Jachimowicz zaczął pracę jako account director w agencji reklamowej Publicis Poland. Wcześniej był związany m.in. z Scholz & Friends Warszawa i grupą Ogilvy.
W Publicis Poland Piotr Jachimowicz będzie odpowiadał za projekty realizowane dla Renault. Agencja od sierpnia 2014 roku Poland pełni rolę hubu realizującego kampanie reklamowe (w zakresie ATL-u, internetu i BTL-u) dla tej firmy w całej Europie Środkowej.
- Dynamiczny rozwój projektów komunikacyjnych, które realizujemy we współpracy z Renault w naszej części Europy, wymaga wzmocnienia zespołu o doświadczenie i wiedzę eksperta znającego wymagania branży motoryzacyjnej - uzasadnia Marek Gargała, CEO Publicis Poland.
Poprzednio Jachimowicz pracował w agencji Scholz & Friends Warszawa. Odpowiadał tam za współpracę z General Motors Poland i realizację kampanii Opla. Wcześniej przez 6 lat był związany z agencjami należącymi do grupy Ogilvy, gdzie m.in. zajmował się obsługą budżetu reklamowego marki Ford.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piotr Jachimowicz: z Scholz & Friends Warszawa do Publicis Poland