"Twoja Wielka Przemiana" hasłem kampanii piwa prebiotycznego Iguana 0%
Browar Piotrków rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu - piwa prebiotycznego Iguana 0%. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z morwy białej. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem "Twoja Wielka Przemiana". Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching.

Producent piwa Iguana twierdzi, że napój przyspiesza przemianę materii.
- Ze względu na swój skład i właściwości regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnych, dbających o swoją kondycję i wygląd, jak również miłośników najwyższej jakości piw bezalkoholowych. Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym jak i wymagającej pracy intelektualnej – mówi Ireneusz Turski, marketing manager w DRINK ID, firmie, która jest właścicielem Browaru Piotrków (producent produktu).
- Otwieramy zupełnie nowy rozdział, tworzymy nową kategorię piwa - piwo prebiotyczne 0% - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.
Iguana bohaterem marki piwa prebiotycznego
Brand hero kampanii jest autentyczna iguana, która dobrze odnalazła się w "chmielowej dżungli" - na potrzeby planu filmowego stworzonej z udziałem realnych dekoracji oraz rozwiązań 3D. Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach TV, klubach fitness i w Internecie, w tym serwisach VOD.
Kampania będzie także obecna w mediach społecznościowych, kanale mobile, na witrynach internetowych. Spot radiowy usłyszymy w sieci RMF Maxxx, a w największych miastach pojawią się billboardy.
Dodatkowym elementem kampanii jest konkurs "Akcja Regeneracja", promowany w internecie, na mobilnych nośnikach outdoorowych, a także poprzez degustacje prowadzone w miejscach uprawiania sportu przez warszawiaków.
Kampania mediowa potrwa do końca września. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów marketer powierzył PRO Media House.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: "Twoja Wielka Przemiana" hasłem kampanii piwa prebiotycznego Iguana 0%