Onet zadowolony z wyników podcastu Wojewódzkiego i Kędzierskiego
Ringier Axel Springer Polska informuje, że wyniki pierwszych dwóch odcinków podcastu WojewódzkiKędzierski w Onecie „przeszły oczekiwania” firmy. Nie zdradza jednak, ile faktycznie osób odsłuchało audycje. Na YouTubie odcinek z Małgorzatą Rozenek-Majdan ma ponad 90 tys. wyświetleń.
Podcast Kuby Wojewódzkiego i Piotra Kędzierskiego wystartował w poniedziałek 14 marca. Do tej pory ukazały się dwa odcinki. W pierwszym prowadzący gościli celebrytkę Małgorzatę Rozenek-Majdan (w sobotę film miał 92 tys. wyświetleń na YouTubie), a w drugim reportera Wojciecha Bojanowskiego (niemal 28 tys. wyświetleń). Kanał na YouTubie ma obecnie 11,3 tys. subskrybentów.
Danych na temat słuchalności nie ujawnia Ringier Axel Springer Polska. - Liczyliśmy oczywiście na dobry odbiór audycji, ale jednak zainteresowanie, oceny oraz przede wszystkim wyniki pierwszych odcinków podcastu WojewódzkiKędzierski przeszły nasze oczekiwania - mówi Sabina Lipska, dyrektor video Ringier Axel Springer Polska.
- Po zaledwie kilku dniach podcast jest na pierwszym miejscu rankingów czołowych platform podcastowych z bardzo dobrymi recenzjami słuchaczy. Mam nadzieję, że każdy następny odcinek i kolejni goście zostaną przyjęci z równym entuzjazmem. Jestem też przekonana, że planowany rozwój mile zaskoczy naszych słuchaczy – dodaje.
Kolejne odcinki podcastu emitowane są w poniedziałki o godz. 20 na Onecie, w środy publikowane są na platformach podcastowych.
Wojewódzki i Kędzierski od wiosny 2019 roku prowadzili „Rozmowy: Wojewódzki & Kędzierski” w newonce.radio. Wiosną ub.r. radio podało, że w czwartym kwartale 2020 roku audycja była najchętniej słuchanym z 72 realizowanych wtedy podcastów (najwięcej osób odsłuchało wywiad ze stand-uperem Rafałem Paczesiem).
Czytaj też: Dziesięć nowych audycji w wiosennej ramówce newonce.radio
Pod koniec lutego Kędzierski ogłosił, że odchodzi z newonce.radio, gdzie był dyrektorem kreatywnym i jednym z udziałowców. Był również gospodarzem audycji „Bolesne poranki”, a w przeszłości naczelnym magazynu „newonce.paper”.
Onet ofertę podcastów rozwija od ponad trzech lat, swoje cykle przygotowują też dziennikarze innych redakcji RAS Polska, m.in. „Faktu”, „Newsweeka” oraz „Forbes Women”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Onet zadowolony z wyników podcastu Wojewódzkiego i Kędzierskiego
Nie lepiej wykorzystać czas na sport?